In an era when communication has become increasingly diverse and complex, this classic work on semantics--now fully revised and updated--distills the relationship between language and those who use it. Renowned professor and former U.S. Senator S. I. Hayakawa discusses the role of language in human life, the many functions of language, and how language--sometimes without our knowing--shapes our thinking in this engaging and highly respected book. Provocative and erudite, it examines the relatio…
In an era when communication has become increasingly diverse and complex, this classic work on semantics--now fully revised and updated--distills the relationship between language and those who use it.
Renowned professor and former U.S. Senator S. I. Hayakawa discusses the role of language in human life, the many functions of language, and how language--sometimes without our knowing--shapes our thinking in this engaging and highly respected book. Provocative and erudite, it examines the relationship between language and racial and religious prejudice; the nature and dangers of advertising from a linguistic point of view; and, in an additional chapter called "The Empty Eye," the content, form, and hidden message of television, from situation comedies to news coverage to political advertising.
EXTRA 15 % nuolaida su kodu: ENG15
23,20 €
27,29 €
Išsiųsime per 10–14 d.d.
Akcija baigiasi už 23:34:52
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,27 Knygų Eurų!?
In an era when communication has become increasingly diverse and complex, this classic work on semantics--now fully revised and updated--distills the relationship between language and those who use it.
Renowned professor and former U.S. Senator S. I. Hayakawa discusses the role of language in human life, the many functions of language, and how language--sometimes without our knowing--shapes our thinking in this engaging and highly respected book. Provocative and erudite, it examines the relationship between language and racial and religious prejudice; the nature and dangers of advertising from a linguistic point of view; and, in an additional chapter called "The Empty Eye," the content, form, and hidden message of television, from situation comedies to news coverage to political advertising.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai